torsdag 24 mars 2011

Storm

Ja fy vilket väder det är alltså. Och så himla växlande. Storm, snö, reg, sol och allt på samma dag.. Brukar gå en extra sväng när jag gått med Signe på dagis på mornarna men idag blev det raka vägen hem. Brrr va kallt det va när det stormar så här. Annars har jag pluggat hela dagen. Men det går riktigt trögt att läsa. Kommer som inte riktigt igång. Läser och läser men vet som inte riktigt än vad jag ska göra med det jag läser. och jag borde verkligen ta tag i det. Så mycket att göra i det här delmomentet. Men jag hoppas det släpper snart. Imorrn ska vi i studiegruppen gå på biblioteket och kolla efter mer material. Hoppas det hjälper för att få upp glöden. Nästa vecka börjar jag nämligen på en fem veckors praktik. Ska bli riktigt kul. Men lite nervös är jag allt. Har ju aldrig jobbat med barn förut. Tur att man har barn iaf så man har lite koll hihi..

Inga kommentarer: