måndag 6 maj 2013

Bästa dagen...

Ja idag måste ha varit den bästa dagen på jättelänge. Oj vad jag mår bra nu. Smög mig upp imorse och drog på gymet innan resten av familjen vaknat. Körde ett riktigt hårt benpass som känns redan nu. Hann komma hem och dricka en kopp kaffe på bron i strålande sol innan Skrotan vaknat. Sedan har jag städat, tvättat och pluggat lite. Men det bästa av allt, varit ute och krattat och klippt några buskar. Och fisan har varit ute och lekt nästan hela dagen. Det har varit riktigt hett idag. Så otroligt skönt för kropp och själ. Verkligen vad jag behövde. Sen efter middagen fick jag för mig att jag skulle måla en pinnstol för att ha ute på bron. Och medan var hela familjen samlad. Signe lekte med Ozzy, sonen tvättade moppen och G satt och pratade. Så otroligt härlig dag. Familjen samlad och strålande väder! Ikväll lägger jag mig med ett leende på läpparna...

Inga kommentarer: