måndag 18 mars 2013

Varför förvånad?

Ja varför blir jag ens brydd längre. Innevecka den här veckan och då blir ju så klart Skrotan sjuk. Tror inte det gått en innevecka sedan jag började utbildningen för tre år sedan som varken jag eller Signe varit sjuk. Det är nåt varje gång. Nu kommer pappa upp och är med henne de här dagarna då allt är obligatoriskt på skolan, men helst av allt skulle jag ju vilja vara hemma själv. Tycker inte om att lämna henne när hon är så skruttig. Men jag har ju inget val och jag vet ju att pappa klarar det galant. Men nog känns det lite i mamma hjärtat nog.. Så idag har vi haft en riktigt slappar dag. Blev ingen träning idag heller då G fortfarande inte är hemma. Men jag överlever nog ;-) Vi har tittat på Smurfarna hela dagen, läst lite, sovit och myst. Som sagt, en riktigt lugn dag. Nu väntar jag på att G ska komma hem så jag kan åka på affären. Fridens!

1 kommentar:

pillan sa...

Tack Elin!
Roligt att du hittade till mej, så länge sedan jag såg dej... Stor har hon blivit eran söta tjej! När jag såg henne var hon bara en lite bebis ;)

Kram PIllan