torsdag 7 mars 2013

Vardagskyxat

Ja igår blev det faktiskt lite vardagslyx. Jag, G och Signe var först till Jan Gullik med kusiner och farmor för att åka pulka. Så klart blev det typ snöstorm och kallt så när jag kom hem gjorde jag nåt som jag inte gjort på väääääldigt länge. Jag tog ett bad! Har haft så svårt att bada för jag har som aldrig ro att ligga där. Alltid stressad över att jag borde göra nåt annat. Men igår låg jag i badet i en timme och det var så skönt. Jag läste en bok, skrubbade fötterna, lade ansiktsmask och gjorde hårinpackning. Det kan inte bli bättre än så. Så välbehövligt. I övrigt har det varit två fantastiska dagar. Mamma och pappa har varit här och bla hjälpt oss att tapetersera om lill hallen. Ska visa bilder imorrn :-) Idag har vi varit på stan och käkat lunch, varit på Butik Lillasyster och bara myst. Men nu blir det sängen bara jag sett klart på sista avsnittet av Girls. Fridens!!

Inga kommentarer: