tisdag 25 september 2012

Lite utekväll...

Haha ja det var inte så spännande som det lät. Utomhuskväll hade väl passat bättre. Har nämligen varit ute och krattat ihop all allfrukt under äppelträden. Blir så jäkla geggigt där under annars. Men kommer nog att måsta ut fler gånger skulle jag tro.
 
 

Tog även och plockade ihop två kassar med äpplen till syrran oxå. Ska tydligen göras äppeljuice där hemma :-) Så nu måste jag bara ut och plocka lite till mig själv oxå. Ska ta och göra lite glögg. Så himla gott när man gör det på äpplen. Blanda i sprit får man göra själv så den är även barnvänlig :-) Sen måste jag ta och plocka in äpplen till frukskålen. Jag skäms lite för det här men jag har inte gjort det än. Inte blivit av helt enkelt.



Fick fimgrarna ut och satte ljungen i jord oxå. Så otroligt stora och fina har jag fått tag.


Inga kommentarer: