söndag 9 september 2012

Ångest

Ja fy fan rent ut sagt. Idag har ångesten slagit till med full kraft. G har nu varit borta och jobbat i fem veckor och ska iväg imorrn igen och två veckor framåt. Hitills har det inte varit jobbigt allt utan det har gått riktigt bra faktiskt. Men den här gången känns det riktigt riktigt jobbig. Vill inte alls. Och så känns det extra jobbigt eftersom jag kommer att vara i Härnösand hela veckan. Känns inte alls bra att ingen utav oss är i stan om nåt skulle hända med Skrotan. Och så hatar jag när det blir så långa dagar för sötfisen min på förskolan. Tanken var att morfar skulle komma upp och hjälpa mig men han har blivit sjuk så han kan inte komma. Så jag vet faktiskt inte hur jag ska göra i veckan. Tror inte jag kommer att gå på alla föreläsningar. Känns inte alls bra det heller men det gör alldeles för ont i mamma hjärtat att ha henne på förskolan så grymma tider. 12 timmar borta på dagarna är alldeles för mycket för att barn tycker jag. Mmm, ja som sagt, vi får väl se.

Inga kommentarer: