onsdag 13 juni 2012

Skolavslutning och feber

Ja idag har vi firat sonen i familjens skolavslutning. Enkelt firande med jordgubbar och vaniljkesella. Men han har som ändå inte tid att umgås med oss. Sitter mest framför datorn hihi.. I övrigt så har Skrotan feber. Igen. Och jag som skulle få jobba imorrn så nu vet jag inte hur det blir. Dagis blir det ju så klart inte, men jag börjar inte förens på eftermiddagen så planen var att hon skulle vara en stund hos en vän tills G slutar. Men som sagt. Vi får se hur det blir. I övrigt känner jag mig sjukt stressad över att jag inte hunnit så mina rädisor och sallad osv än, och att jag inte bakat osv osv. Ni som känner mig väl vet hur det är.. Listan som maler i mitt huvud. Har redan lite panik över hur vi ska hinna med allt på semstern och då har den inte ens börjat än. Pust!!!

Inga kommentarer: