måndag 21 maj 2012

Skillnad

Vilken skillnad det kan göra att ta på sig "normala" kläder och sminka sig lite på morgonen. När man bara går hemma och pluggar som jag gör och sällan träffar några andra människor på dagarna är det lätt till att man bara drar påsig ett par mysbyxor, sätter upp året i en tofs och skiter i att sminka sig. Man blir så mycket gladare av att asntränga sig lite, även om det bara är för mig själv lixom. Visst är det konstigt?? Sitter just nu och känner mig som en skrutt och då känns det som om allt går lite sämre. En annan sak som också gör stor skillnad är vädret. Som idag tex när solen skiner och det är varmt och härligt ute går det lättare att plugga än när det är mörk och regnigt ute. Även om jag inte kan gå ut idag blir jag lättare i sinnet. Ja det är konstigt det här...

Inga kommentarer: