onsdag 9 maj 2012

Min älskade man

Ja jag har ju gått runt här hemma och morrat över att jag ser så j*vlig ut i håret nu ett tag. Så igår när jag stod i köket och var lite ledsen över att jag inte har råd att gå till frissan sa bara Göran att boka en tid för att färga håret du älskling så betalar jag. Jihoo!!!!! förstå vad glad jag blev. Han är bäst min man :-) Så nu har jag varit på stan idag och hört mig för hos frisörer om det går att få till mitt hår ljust och det skulle tydligen gå bra. Så ljust som det går med tanke på att jag är så mörk nu. Hade ju ändå inte tänkt bli blond så det passar mig bra. Så nu är det bara till att boka tid.


Idag har jag jobbat oxå. Blev utringd till förskoleklass imorse så det har ju inte blivit nåt gjort på hemtentan idag. Hade tänkt skriva nu ikväll men har ingen energi alls till det. Får lägga på ett kol imorrn istället. Nu blir det hockey och sen Greys. Fridens!

Inga kommentarer: