tisdag 10 april 2012

Slut som artist!

Ja idag var lill Skrotan trött när hon kom hem. Middagen och allt gick bra. Hon var på bra humör. Hade förvarnat henne om att det bara var hon och jag idag då G jobbar sent och då går det oftast bättre. Annars är hon väldigt trotsig mot mig när pappa är hemma. Men vi åt middag och hon berättade om vad hon gjort med sina kompisar på förskolan. Sedan tittade vi lite på bompa och jag fick klippa hennes lugg. Blev godkänt tror jag hihi. Sen skulle jag gå upp på övervåningen för att ta bort lite tapeter på dörrana. Vid tio över sex hade jag gjort ett "fönster" så hag skulle gå ner och kolla vad Skrotan gjorde. Då hade hon lagt sig ner på soffan och sov. Lill fisen. Så jag bar upp henne till sängen och lät henne fortsätta sova. Varit en jobbig vecka med flunsan då hon sovit mycket, igår blev det lite senare att lägga sig då hon sov två timmar på eftermiddagen så jag tror inte det blir några problem att hon sover hela natten. Så nu fick jag helt plötsligt en massa tid över till att plugga. Bra bra. Så nu ska jag fortsätta med det.

Inga kommentarer: