söndag 19 februari 2012

Underbart är kort...

Hahah att jag aldrig lär mig hur jag gör för att få bilderna i rätt ordning. Nåja. Haft en underbar helg. Mamma och pappa har varit här. Men som vanligt är det alldeles för kort tid.. Önskar vi hade myket mer tid tillsammans. Men nu har vi redan planerat in nästa besök och då blir det från torsdag kväll till söndag. Ska komma och hjälpa oss att tapetsera. G har ju fortfarande svårt med sådana rörelser sen olyckan och jag tror inte jag fixar det själv. Så då är det ju perfekt att dom har erbjudit sig att komma och hjälpa till. Världens bästa föräldrar :-)


Fyndade den här på loppis i lördags. Fin va. Blir perfekt till lite allt möjligt. Att ha blommor i, grädde eller sås. 40kr. Det gillar vi :-)


Fikade på stan. Lill fisen åt pannkaka med grädde och sylt med stor aptit. Sen fick mormor åka rulltrappa ett antal gånger hihi

Och här premiäråker Skrotan sin fina spark som morfar målat och gjort fin. Den har varit med ett tag. Min mamma har haft den, jag och syrran och nu är det Skrotans tur. Hon tyckte det var super kul.



Ikväll åkte jag iväg på innebandy för första gången sen stukningen. Lindade foten ordentligt och tänkte testa. Men till min stora besvikelse så blev det inget. Var för få där. Och jag som ätit en massa onyttigt i helgen :-S Tur att jag har ett långsiktigt mål med min viktnedgång. Än har jag inte gett upp :-)





Inga kommentarer: