onsdag 1 februari 2012

Ledsen idag..

Ja den här dagen blev ju inte riktigt som jag tänkt mig. Det var meningen att vi skulle åka till Ånge idag. G´s mobilkran har kommit tillbaka efter att ha blivit reparerad efter olyckan och då ville han åka ner och titta på den, hälsa på sina arbetskamrater osv. Tanken var då att jag och Signe skulle följa med och hälsa på mormor och morfar bla. Men nu visade dt sig att Görans kran är ute på jobb och ingen är på firman typ så då var det som ingen mening att åka. Hur tråkigt som helst. Saknar mamma och pappa. Och syrran som vi skulle träffa på lunch. Men men, det får bli en annan gång istället. Så nu kan jag ju ta min stukade fot och gå ut och skotta istället. Har kommit nån cm i natt igen och det bara fortsätter att vräka ner. RÄCKER DET INTE NU!!!!!

Hoppas ni får en bättre onsdag än mig!

Inga kommentarer: