söndag 22 januari 2012

Doftar ljuvligt..

Så här satt Signe när jag kom ner imorse. G hade gått upp med henne nästan en timme tidigare och satt på Bompa och gett henne smoothie och när jag kom ner satt hon fortfarande kvar. Min duktiga stora tjej. Men fy vad dåligt samvete jag fick. Hon såg så pluttig och ensam ut när jag kom ner. Men uppenbarligen hade det inte gått nån nöd på henne för då skulle hon ju ha kommit upp så klart...



Haft en bra dag. Jag och Signe tog kälken och gick ner på affären och köpte mjöl. Sen gick vi hem och skottade och avslutade dagen med att baka bullar. Födelsedagen börjar ju närma sig så det är lika bra att börja baka i tid :-)




Nej nu blir det snart middag och sedan innebandy. Pust! Skulle vilja sova en sväng. Men en annan gång kanske..


Inga kommentarer: