måndag 16 januari 2012

Blir bara fel...

Ja idag verkar det bara bli fel vad jag än säger.. Eller ja jag vet inte vad jag ska säga. Ibland är relationer svårt. Och nu pratar jag inte om relationen till min man. Ingen fara. Jag har väl alltid varit ganska beroende av att människor ska tycka om mig. Kanske inget man borde erkänna men så är det. Iaf människor som jag tycker är viktiga. Att Kalle på gatan inte tycker om mig skiter jag i. Därför tycker jag att det känns väldigt jobbigt när jag upplever det som att någon missförstår mig. Jag vill ju bara att alla ska vara glada och snälla på varandra. Ja det är så svårt att förklara. Kan känna mig exkluderad ibland från vissa saker, eller jag och min familj rättare sagt. Men det kanske är som Göran säger, inget att bry sig om. Vi har männskor runt oss som vi tycker om och som vi vill spendera tid med och som vill spendera tid med oss. Men ändå kan jag inte släppa det här. Känns så viktigt på nåt vis. Men jaja. Ibland är det bara skönt att få det ur systemet.. Nu blir det sängen. Upp kvart i sex imorrn. Bläh!

1 kommentar:

Isabelle sa...

Hej Elin :)

Ville bara säga att ingen i släkten har absolut något emot dig eller någon annan i din familj. Dock så har ju Göran alltid tagit ett stort avstånd från hela släkten och sådant sitter i. Man har ju blivit van vid att inte bli uppvaktad och sällan tilltalad o.s.v så... Kram :)