måndag 4 juli 2011

Trist.... Och lite inredning..

Har sagt det förut men säger det igen. Skriver den här bloggen mycket för min egen skull men ibland är det verkligen trist när det inte finns några kommenterar alls när jag loggar in. Har ju försökt ändra inriktning nu och göra den lite gladare med mycket bilder osv, och hade hoppats på nån form av respons.. Men men. Vet att du läser syrran hihi




Annars är det mycket inredning som rör sig i mitt huvud just nu. Varit som helt inställdpå att ha så mycket vitt som möjligt här hemma, som alla andra har. Och jag tycker verkligen att det är fint men är det verkligen jag?? Gillar ju verkligen färg. Lite rädd bara för att våga och har jag verkligen "ögat" för att lyckas eller skulle det bara bli förmycket lixom. Ganska säkert att köra med vitt lixom.. Men läser mycket inredningstidningar nu och inspireras verkligen av dessa hem med mycket färg. Och när man har familj med barn tycker jag egentligen att man ska ha lite färg. Så det blir livfullt och varmt lixom. Så jag tror faktiskt att jag måste tänka om lite. Har exempelvis en byrå nere i hallen som jag tänkt måla vit men nu funderar jag på att kanske måla den röd istället, eller turkos kanske? :-) Vilken stil representerar ert hem?

4 kommentarer:

Anonym sa...

Turkos vore läckert! kram från storasyrran

Anna sa...

Håller med Systra di, kör på turkost : )

Blir lite trött på vår julröda fondvägg emellanåt men det går ju inte att måla om efter säsong :o

Kramis

Anonym sa...

Loffe Style fast förbättrad med mer enhetlighet.. Kan ju ha att göra med Sandra oxå.. ;-)

maria sa...

ja läser ibland, men nu sitter man inte vid datorn så ofta :p hm, ja jag älskar vitt, gammalt blandat med nytt tycker jag om, mest för att jag är så rörig i huvvet och vill då ha ett lugnt hem. men jag älskar även färg, barnrum ska vara färggranna och jag har börjat fått in färg i köket också, mkt blommigt :) men bor ju i lägenhet och här kan man inte leva ut sina fantasier riktigt, men när jag skaffar ett hus kommer det finnas rum med olika stilar tror jag :p