torsdag 28 juli 2011

Skriva en bok

Ja det är verkligen en dröm jag har. Att få skriva en bok. Och på senaste tid har jag funderat på att verkligen göra det. varför inte? Varför inte ta tag en i en dröm och verkligen göra något åt det. Jag tror att det finns så många människor som har så många drömmar i sitt liv som de aldrig gör verklighet av. Och varför ska det vara så. Så klart, vissa drömmar går nog verkligen inte att genomföra men finns det en chans tycker jag att man ska ta den. Att skriva en bok tror jag inte blir lätt och att få den publierad i princip omöjligt, men man kan ju alltid försöka. Då behöver jag ju inte fundera på det resten av mitt liv "tänk om".. Och som sagt, man kan ju alltid försöka :-)

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh vad spännande!! Jag tycker absolut du ska skriva, o jag ser fram mot att läsa den :-)
Håller med dig om att man absolut ska ta chansen att förverkliga sina drömmar!! <3 detta fixar du! Stor kram alo