onsdag 20 april 2011

Så skönt

Har precis varit ute på en lite kvällspromenad. Super härligt väder.. Så glad att G tar de flesta nattningarna så jag både hinner umgås med Signe på kvällen och sen hinna gå ut och gå. Försöker hinna ut och gå fem dagar i veckan. Vill som försöka få lite träning/motion nu när jag inte har mitt träningskort kvar. Men det jag är riktigt nöjd med är att jag faktiskt inte går upp nånting i vikt även fast jag nu mer inte tränar och faktiskt äter det mesta. Försöker fortfarande tänka på vad jag äter på veckorna men under helgerna äter jag gott mest hela tiden :-) Och ändå har jag stått still på min vikt sedan i somras. Verkar som om min kropp tycker att jag ska ha den här vikten. Och det är jag väldigt nöjd över hihi.. Sen skulle jag så klart önska att jag var lite fastare. Kommer nog kanske att dallra lite på låren när jag tar mig framåt på beachen i sommar men det får jag leva med :-)

Inga kommentarer: