torsdag 7 april 2011

Frisörbesök

Oj oj oj vad jag skulle behöva gå till frisören. Har inte varit och klippt mig sedan i början på december så det är verkligen dax. Topparna är så jäkla slitna. Och luggen som jag en gång hade är bara utväxt som en tjock snedlugg nu. Bläh bläh bläh. Tror jag måste försöka boka in en tid. Men det svider ju eftersom jag egentligen inte har råd. Och helst av allt skulle jag vilja färga oxå. Färgade ju håret själv när jag skulle på bröllopet sist och det försvann efter typ två veckor. Inte så kul. Men jag får nog försöka mig på det igen tror jag. Har en hemsk färg nu och så blir jag ju bara mer och mer gråhårig.



Imorrn efter jag gått hem från praktiken ska jag på massage. Fick ett presentkort på en timmes hot stone massage av älsklingen när jag fyllde år. Har aldrig testat hot stone. Nån som har någon erfarenhet av det?? Ska bli riktigt skönt iaf. Tycker jag förtjänar det :-)

Inga kommentarer: