söndag 26 januari 2014

Så här vill jag att varje helg ska vara

Tänkte förut idag att jag inte gjort nåt vettigt alls den här helgen. Men så ändrade jag mig och tänkte att det är precis det jag gjort.. Umgåtts med min familj och myst.... Började lördags morgonen med att jag och Signe bakade till frukosten och sen åt vi en riktig lång frukost 
 Senare på lördagen va jag och Signe på biblioteket och såg clownen daff daff. Jättebra var det faktiskt. Signe skrattade högt. Det bästa för namma hjärtat 
Sen på kvällen var jag för sista gången ut med förra arbetskamraterna. Hade en jätte rolig kväll. Känns trist att det nog va den sista 
Idag har vi varit till skogen med hundarna på promenad och sen var jag och Skrotan på bio för första gången. Bamse och tjuvstaden. Signe tyckte den va jättebra. Jag med :-) 
Så helgen har verkligen varit toppen. Visst, jag har inte hunnit städat klart eller bakat bullar, men jag har fått mycket härlig tid med Signe. Och det är väl det bästa ändå :-)
 

Inga kommentarer: