måndag 9 december 2013

Ojojoj

Ja vad f*n hände. Så här lång bloggpaus har jag nog aldrig haft. Har haft noll inspiration och motivation. Helt slutkörd om jag ska vara helt ärlig. Men nu är jag tillbaka på banan igen. Så nu hoppas jag att det ska bli mer livat här igen :-)

Inte hänt så mycket på sista tiden ändå. Har varit ute på praktik i några veckor så det är som det som upptagit min tid. Plus att jag haft problem med halsen i några veckor som sugit en massa energi. Och nu är det plugg som gäller för hela slanten. Ligger efter då livet kommit emellan. Ska vara inskickat på söndag så vi får väls e hur jag hinner med mig. Går det inte så går det inte. Har jag faktiskt lärt mig läxan att inte stressa ihjäl mig. Vet ju hur det gick ifjol och det vill jag inte vara med om igen. Om det nu berodde på det. Känns ju dumt att chansa dock!! Nu är det slut på pausen. Tillbaka till böckerna :-) Fridens!


1 kommentar:

Anonym sa...

Bra beslut att inte stressa ihjäl sig! <3