tisdag 29 oktober 2013

Sjukan

Ja imorrn är det dags för ett besök på sjukan med Skrotan igen. Känn inte riktigt rätt att skriva något om det här vad det gäller innan jag vet mer, men hon ska iaf göra en sorts undersökning. Känner mig nervös för jag vet inte riktigt om hon kommer att gå med på det. Men jag hoppas verkligen att det går smidigt så vi kan få lite svar.
 
 
Annars då. Livet rullar på. Sitter med det sista (förhoppningsvis) med examensarbetet. PÅ torsdag ska vi upp med det i Härnösand och även opponera på ett annat. Så håll alla tummar för att vi blir godkända direkt och inte behöver göra allt för många justeringar. Men nu måste jag till och laga lite mat innan det blir till att åka iväg och träna sh´bam. Middag idag blir en ny favorit hos mig. Köttfärsbiffar med tomatfullkorsbullgur . Mmm mmm mmm :-)
Fridens!! 

Inga kommentarer: