lördag 6 april 2013

Vilodag...

Ja idag får det nog bli en vilodag. Hade inte tänkt det men det är så kallt ute så jag hoppar joggingen idag. Annars har det blivit bra med träning faktiskt även fast jag är i Ånge. I torsdags va syrran så snäll så jag fick följa med henne och träna. Först en timme aerobics med Pernilla och sen 55 min pilates med syrran. Och igår va jag ute och joggade 3km innan frukost. Så den här veckans träning känns helt ok tycker jag :-9 Hann ju med två pass hemma innan jag åkte också. Är super peppad på träning just nu. Så himla kul.. Och det är klart att det vore nice att vara lite fit när sommaren kommer..
 
 
Idag ska jag och Skrotan hem till syrran och sova. Har hört rykten om att det blir räkmackor till middag. Mums! Men nu först blir det en dusch och sen Erikshjälpen. Ha en härlig lördag alla!

Inga kommentarer: