måndag 5 mars 2012

3- års trots

Ja herregud. Jag håller på att bli tokig. Det är inte alls kul just nu. Skrotan testar mig från det hon vaknar tills det att hon går och lägger sig. Bara skriker och grinar hela tiden. Allt jag gör är fel. Och då menar jag allt. Även när jag gör precis det hon sagt till mig att göra. Och med pappa är det bara guld och gröna skogar. Hon är inte alls trotsig mot honom och dom har bara en massa kul. Morr!! Men samtidigt är det skönt att det är nån som kan ta henne. Få henne lugn och sluta skrika och få henne glad... Själv håller jag på att få panik och klarar knappt av att vara hemma med henne. Nu är det bara att vänta på att det går över.. Och det är snart hoppas jag. Men med min tur så håller det väl i sig tills hon flyttar hemifrån. Nej nu ska jag titta klart på en film jag började titta på i fredags innan jag var tvungen att åka på akuten... Ha det!

Inga kommentarer: