onsdag 16 november 2011

Imorrn :-)

Imorrn ska jag, Ida, Jenny och Fanny gå på bio. Som vi har väntat hihi. Hoppas nu bara att den är bra.
Har börjat att planera inför julen iaf. Känner mig galet stressad. Massor av skolarbete som ska vara klart så vi hinner vara ledig i mellan dagarna, ska jobba sju dagar i sträck innan jul osv osv. Så i helgen blir det saffransbullar och köttbullar som står på schemat. Gäller att göra lite grann eftersom man har tid. Sedan torsdag nästa vecka åker nog all jul fram. Advent måste jag ju göra så klart, Åker till Ånge den helgen så jag vill ju ha det klart innan. Sen som sagt funderar jag på att ta fram allt på en gång. Så jag hiner njuta av det. Och efter nyår är jag ändå ganska less. För mig är det december månad som är underar. Och så har jag inte så mycket julgrejer heller. Ja så får det nog bli :-) Då är det bara pepparkakshuset som jag ska göra med Signe i år kvar. Och julgranen så klart..

Inga kommentarer: