söndag 11 september 2011

Dagen i bilder

Här är dagen i lite bilder. Flitens lampa har verkligen lyst här hemma idag. Stått i köket exakt hela dagen förutom em paus på 30 min är jag och G spelade Guitar Hero.
Till lunch idag bjöd jag på GI-våfflor med hemmagjord jordgubbsylt. Mums!
Sedan har jag skalat och tärnat äpplen som jag senare ska göra mos på. Frysen full av äpplen nu
Och så har jag bakat t-kakor. Mammas recept. Hur goda som helst och mycket populära hos familjen. Tar galet lång tid bara

Sen har jag även börjat sy gardiner till sovrummet. hnn inte klart dock så förhoppningsvis hinner jag sy klart dom imorrn. Blev även en prommis med Petra ikväll. I spöregn så klart. Verkar vara min lott här i livet. Nu blir det sängen och imorrn blir det till att börja läsa inför vfu:n.

Inga kommentarer: