fredag 19 augusti 2011

Bläh!

Hade tänkt lägga in en bild på den goda maten vi åt ikväll osv, men tappade helt sugen. Känner mig bara bläh. Ska jobba imorrn och så visae det sig att G måste jobba oxå vilket innebär att Signe ska vara hos sin faster imorrn. Och det är ju inga konstigheter. Har inga som helst tvivel på att hon kommer att ha det bra, men jag hade önskat att hon skulle få vara hemma och ta det lugnt. Känns som om det blivit mycket flängande hit och dit på sista tiden. Även fast hon fått vara hemma med mig i tre dagar den här veckan. Ja jag är väl löjlig, men jobbigt känns det iaf. Och så har hon börjat stamma på sistone (vilket personalen på dagis säger är vanligt) och så har det börjat hända lite olyckor hemma på sista tiden med att hon kissar lite i byxorna. Inte helt, men hon säger lixom inte till att hon behöver kissa och så kommer det lite i byxorna. Ja som sagt så känns allt lite jobbigt ikväll. Önskar att jag hade kunnat vara hemma och myst med henne hela dan imorrn. Men men, jag måste ju jobba oxå :-(

Inga kommentarer: