tisdag 8 februari 2011

Dålig dålig vecka....

Den här veckan är verkligen inte bra ur Elin Mohlins synvinkel... Hade tänkt ägna hela den här veckan åt att skriva en uppgift som ska redovisas muntligt på måndag, men nu är Signe hemma och är sjuk vilket resulterar i att det blir ingenting gjort på dagarna.. Nu har jag lyckats få barnvakt en sväng imorrn så jag iaf kan komma igång. Men jag mår ju skitskruttigt själv oxå så allt jag skulle behöva är en paus. Skulle ha dammsugit överåningen oxå och dammat som jag inte hann i helgen men jag har inte hunnit det heller... Och så fyller Signe år på söndag och syrran kommer på lördag så jag skulle ju verkligen behöva baka oxå.. Faaaaan faaaan faaaaam va less jag blir. När i h*vete ska jag hinna med allt... Städa, plugga, baka osv allt innan fredag. Känns troligt. Nej!!!!! Aaaaargghh!! Nu ska jag titta på Sofias änglar för att få lite perspektiv på livet...

1 kommentar:

Anonym sa...

Köp kakor!