lördag 18 december 2010

Magsjuka igen

Ja Signe fick magsjuka i år igen. I tisdags i bilen började hon att tokspy.. Tackar. Bara att åka på garaget och tvätta ur bilen och bilbarnstolen. Efter det spydde hon fyra gånger till och sen va dt bra. Pigg som vanligt dagen efter. Men hon fick ändå vara hemma från dagis hela veckan så det blev inge Härnösand för mig den här gången heller. Inte lyckats få vara en hel innevecka en gång sen jag började utbildningen. Jag eller Signe har varit sjuk varje gång det är innevecka. Snark! Hoppas på bättre tur nästa termin... Snart är det jul oxå. Känns inte som om jag hunnit mysa nånting den här julen. Så himla trist. Och så jobbar jag hela veckan som kommer och så måste jag plugga som en dåre eftersom jag jobbar. Känns verkligen hur kul som helst. Not!! Skulle egentligen ha jobbat imorrn oxå men sjukanmälde mig eftersom jag mått som en skrutt idag. Tror att jag oxå fick en släng av magsjuka men en mildare variant. Hoppas jag. Så det inte blir värre... Men nu ska jag slänga ner mig i soffan. Trevlig kväll!

Inga kommentarer: