tisdag 9 november 2010

Kvällprommis

Ja då har jag varit ute på en kvällspromenad. Så skönt. Härligt väder nu. 3 minus. Hade bokat in mig på zumban egentligen men jag känner mig inte helt hundra i halsen än så jag vågar inte riktigt. Samma sak är det imorrn. Bokat in mig på spinningen men är osäker om jag ska gå. Rädd för att det ska blossa upp igen. Har absolut inte tid eller lust att vara sjuk igen. Kanske ska avvakta med hårdare träning i en vecka till. Men jag saknar verkligen att träna. Inte blivit av nu på två månader. Göran har varit borta och så har jag varit sjuk osv osv. Så otroligt trist. Lite styrketräning har det ju blivit men inga kvälls gruppass. Hoppas det blir bättre snart igen. Men det är väldigt skönt att iaf inte känna nån press att jag måste träna för att gå ner i vikt nu eftersom jag gått ner allt jag tänkt. Nu är det bara för hälsan. Och då räcker ju mina promenader långt :-)

Inga kommentarer: