torsdag 14 oktober 2010

Håll i hatten!

Ja idg är det en dag som jag är glad att jag inte jobbar på flyget längre. Jäklar vad det blåsar. STORM!! På riktigt alltså. Hela huset skakar. Usch! Idag går jag inte ut i onödan. Hoppas dom inte behöver vara ute på dagis idag. Idag kommer G hem igen oxå. Ska bli underbart. JObbet som skulle ta 1 vecka har nu tagit fyra och det blir nästa vecka oxå. Snark. Men man vänjer sig som att vara själv hemma. Men det blir inte lika mycket gjort bara. Hinner som inte med sig. Måste ju verkligen plugga hela dagarna. Sen efter att jag hämtat Signe ska det ju göras mat och så vill jag ju leka med henne innan hon ska gå och lägga sig. Och när hon sen lagt sig vågar jag inte göra så mycket. Typ tvättstugan eller städa. När jag är själv är jag så rädd att jag inte ska höra henne eller att det ska hända nåt. Fånigt, I know, men så är det. Har knappt nån volym på tv:n heller. Även fast jag alltid hör henne annars hahaha... Nåja. Nej nu måste jag köra igång med att läsa. Ha en bra dag!!

Inga kommentarer: