söndag 26 september 2010

Paradisbadet

Ja vi va ju på Paradisbadet igår. Vilken liten baddjävul vi har i Signe hihi.. Och helt orädd. Vilket ju inte bara är positivt. Man blir alldeles matt att springa efter henne :-) Sprang runt runt i bäbisbassängen. Upp och ner is rusch kanan, sprang efter bollar osv osv. Och så skulle hon ju bada i alla stora bassänger oxå.. Åkte tom forsen med pappa. Hundra gånger. Tjöt av skratt. Ja ni hör ju själv hahha... Vilken dag. Men kul va det. Älskar att se Skrotan så glad.
Idag har jag äntligen fått upp höstgardinerna i köket. Och putsat fönstren oxå så klart. Jag som sa senast igår att jag inte skulle göra nånting idag. Bara lata mig och ladda inför inne veckan som kommer. Och plugga lite så klart men jag vet fasiken inte hur man gör när man inte gör nåt. Finns alltid en miljon saker att göra här hemma :-(

Inga kommentarer: