tisdag 15 juni 2010

Ny dag...

Ja då va det en ny dag då. Och fortfarande ingen sommmar. 9 grader, mulet och blåsigt. Verkar bli ännu en sommar av bara skit. Så j*vla less. Kan inte ens komma ihåg när vi hade en fin sommar sist. Och efter den här j*vla vintern behöver jag sol och värme. Och inte har man möjlighet att åka utomlands heller. Usch va less jag är!!!! Men det lär väl bli fint lagom tills man ska börja jobba :-(
Men har iaf varit ute på en promenad här på morgonen och snart ska jag lämna Signe på dagis och sen iväg på gymet. Blir skönt. Hde egentligen behövt sova lite eftersom Signe har haft en dålig natt, igen! Men jag kan ju inte sova varje dag hon är på dagis. Då blir det ju aldrig nåt gjort. Så jag får vara trött istället. Men det är ju ett normalt tillstånd nu för tiden. Får väl sova om några år när man kan sätta henne framför barnvakten (läs tv:n) på morgonen :-)

Inga kommentarer: